Коропецька громада

Тернопільська область, Чортківський район

На роботу потрібен Начальник Служби у справах дітей Коропецької селищної ради

На період воєнного стану без проведення конкурсу (актуально з 3 листопада 2025року)

КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ

до кандидата на заміщення вакантної посади

начальника Служби у справах дітей

Коропецької селищної ради

(вимоги, визначені Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників “Випуск 80 “Соціальні послуги”, затвердженим наказом Мінсоцполітики від 29 березня 2017 р. № 518;)

 

1.Освіта вища  педагогічного або юридичного спрямування (бакалавр, магістр/ спеціаліст);

2. Стаж роботи за фахом на посадах державної служби категорії «Б» і «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше 1 року

2. Системні знання в області чинного законодавства, зокрема: Конституції України, законів України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про запобігання корупції” та інших законів України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; указів та розпоряджень Президента України, постанов Верховної Ради України, постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, інших підзаконних нормативно-правових актів, що стосуються відповідної сфери управління,  а саме  сфери соціального захисту.

3.Вільне володіння державною мовою.

5.Бути досвідченим користувачем ПК (Word, Excel).

Для участі в конкурсі претендент особисто подає та/або надсилає електронною поштою такі документи:

  • 1. заява про призначення на посаду на період дії воєнного стану;
  • 2. резюме (відповідно до постанови КМУ від 25.03.2016 № 246);
  • 3. особова картка державного службовця встановленого зразка (затверджена наказом НАДС від 19.05.2020 № 77-20);
  • 4. копія паспорта громадянина України;
  • 5. копія облікової картки платника податків (окрім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
  • 6. копії документів про освіту з додатками, науковий ступінь, вчене звання
  • 7. копія трудової книжки;
  • 8. завірена в установленому порядку копія довідки про результати проведення перевірки відповідно до Закону України «Про очищення влади», (за наявності);
  • 9. підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (за наявності);
  • 10. державний сертифікат про рівень володіння державною мовою (за наявності).
  • 11. довідка про відсутність судимості.
  • 12. довідка про проходження періодичного псих-нарко дослідження

Крім зазначених документів, претендент може додатково подавати документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

згоду на обробку персональних даних

Призначення на посаду відбувається за результатами співбесіди. (Конкурсний відбір після закінчення воєнного стану  проводиться шляхом  проведення письмового іспиту.) 

Обов"язки на посаді:

  • Координація роботи служби з питань захисту прав та інтересів дітей у громаді.
  • Організація заходів, спрямованих на підтримку та соціальний захист дітей, особливо тих, хто опинився у складних життєвих обставинах.
  • Взаємодія з іншими державними установами, навчальними закладами та громадськими організаціями для забезпечення комплексної підтримки дітей.
  • Контроль за дотриманням законодавства у сфері захисту прав дитини.
  • Підготовка звітної документації та аналітики щодо роботи служби.
  • Участь у розробці місцевих програм та ініціатив для покращення умов життя дітей.

Завдання на посаді:

  • Забезпечувати ефективну роботу служби у справах дітей.
  • Вчасно реагувати на звернення та потреби дітей та їхніх сімей.
  • Проводити інформаційно-просвітницьку роботу серед населення щодо прав дітей.
  • Організовувати співпрацю з соціальними службами, поліцією, медичними закладами.
  • Впроваджувати заходи, що сприяють профілактиці дитячої бездоглядності та насильства.

Вимоги до кандидата:

  • Вища освіта (будь-яка, але бажано у сфері соціальної роботи, педагогіки, права або суміжних напрямків).
  • Відповідальність, організованість, вміння працювати в команді.
  • Комунікабельність та бажання допомагати дітям і їхнім сім'ям.
  • Готовність до роботи у державному секторі з усіма його особливостями.
  • Висока мотивація розвиватися та робити внесок у розвиток громади.

Переваги вакансії:

  • Стабільне працевлаштування в органі державної влади з офіційним оформленням.
  • Повна зайнятість з комфортним графіком роботи.
  • Можливість навчатися та підвищувати кваліфікацію.
  • Роботу, яка має справжнє соціальне значення та допомагає робити життя дітей безпечнішим і щасливішим.
  • Підтримку колективу та дружню атмосферу.

За додатковою інформацією звертатися в Коропецьку селищну раду за адресою вул..Каганця, 10 смт.Коропець Чортківського району Тернопілької області. Уповноважена надавати інформацію про конкурс: заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів Дрозд Світлана Володимирівна. Телефон 0966098167. 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь