Оголошення від Коропецької селищної ради
ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ, ЗБОРІВ, ПЛАТЕЖІВ ДО БЮДЖЕТУ
Головне управління Державної казначейської служби України у Тернопільській області звертає увагу, що у зв’язку зі змінами в адміністративно-територіальному устрої України в Казначействі України (ЕАП) МФО 899998 відкрито нові бюджетні рахунки для сплати податків, зборів, платежів до державного та місцевого бюджетів
Інформацію про реквізити нових рахунків для зарахування доходів до державного та місцевих бюджетів Тернопільської області розміщено на вебсторінці Головного управління Державної казначейської служби України у Тернопільській області в рубриці «Реквізити рахунків»
[https://ter.treasury.gov.ua/ua/dlya-gromadskosti/rekviziti-rahunkiv]
ШАНОВНІ МЕШКАНЦІ КОРОПЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
ОГОЛОШЕННЯ
Реєстрація місця проживання.
З 04 квітня 2016 року реєстрацію місця проживання здійснює виконавчий комітет Коропецької селищної ради .
Процедуру прийому документів та надання консультацій з питань реєстрації здійснює реєстратор селищної ради
Впродовж двох робочих днів мешканці нашої громади можуть отримати такі послуги:
- реєстрація місця проживання;
- реєстрація місця перебування;
- зняття з реєстрації місця проживання;
- внесення змін в паспортні дані у зв’язку зі зміною назви вулиці;
- видача довідки про реєстрацію та зняття з реєстрації неповнолітніх осіб.
Відділ працює кожного дня крім суботи та неділі з 8:00 до 17:00 години. перерва на обід з 13 до 14.00 год.
За додатковою інформацією просимо звертатися до Коропецької селищної ради (смт Коропець вул. М.Каганця,10, селищна рада ) або за телефоном:
47-5-54
ОГОЛОШЕННЯ
З 01 грудня 2016 року реєстрацію речових прав на нерухоме майно можна здійснювати в Коропецькій селищній раді.
Процедуру прийому документів та надання консультацій з питань реєстрації здійснює державний реєстратор.
Мешканці нашої громади можуть отримати такі послуги:
- реєстрація права власності на нерухоме майно;
- реєстрація речових прав похідних від права власності;
- внесення змін в реєстри у зв’язку з перейменуванням вулиць;
Державний реєстратор працює кожного дня крім суботи та неділі з 8.00 до 17.00 години. З перервою на обід з 13.00 по 14.00 год.
За додатковою інформацією просимо звертатися до державного реєстратора Коропецької селищної ради
((смт Коропець вул. М.Каганця,10, селищна рада ) або за телефоном: 47-5-54
Оголошення №1
Коропецька селищна територіальна громада (об’єднана) Монастириського району Тернопільської області ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування головного спеціаліста- головного бухгалтера селищної ради
Особи, які претендують на посади, повинні мати вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, досконало володіти державною мовою, знати основні принципи роботи на комп’ютері та програмні засоби Word, Excel.
Стаж роботи за фахом не менше одного року
Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати в Коропецькій селищній раді.
Необхідні документи: заява, особова картка (форма П-2ДС), з відповідними додатками,, дві фотокартки розміром 4х6 см, документ про освіту та додатку до нього засвідчені нотаріально, паспорт, військовий квиток (для військовозобов’язаних), декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік.за формою ,передбаченою Законом України «Про запобігання та протидії корупції»,медичну довідку за формо. (ф.133-о)
Подавати за адресою: 48370, смт. Коропець, вул. Марка Каганця,10
Термін надання документів – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.
Довідки за телефонами: 0355547-5-54,0355547-5-48,47-3-31
Оголошення № 2.
Коропецька селищна територіальна громада (об’єднана) Монастириського району Тернопільської області ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування головного спеціаліста- юрисконсульта селищної ради
Особи, які претендують на посади, повинні мати вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, досконало володіти державною мовою, знати основні принципи роботи на комп’ютері та програмні засоби Word, Excel.
Стаж роботи за фахом не менше одного року
Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати в Коропецькій селищній раді.
Необхідні документи: заява, особова картка (форма П-2ДС), з відповідними додатками,, дві фотокартки розміром 4х6 см, документ про освіту та додатку до нього засвідчені нотаріально, паспорт, військовий квиток (для військовозобов’язаних), декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік.за формою ,передбаченою Законом України «Про запобігання та протидії корупції»,медичну довідку за формо. (ф.133-о)
Подавати за адресою: 48370, смт. Коропець, вул. Марка Каганця,10
Термін надання документів – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.
Довідки за телефонами: 0355547-5-54,0355547548