Коропецька громада

Тернопільська область, Чортківський район

Особливості державної реєстрації прав на земельні ділянки, речові права на які набуто до 1 січня 2013 р.

Дата: 17.02.2021 08:44
Кількість переглядів: 183

Державна реєстрація права власності на земельну ділянку, набутого та оформленого в установленому порядку до 1 січня 2013 року, проводиться за умови наявності відповідних відомостей в Державному земельному кадастрі (ст. 29 ЗУ “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”) .  

  Відповідно до пункту 6 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника шляхом звернення до суб’єкта державної реєстрації прав або нотаріуса, крім випадків, передбачених цим Порядком.

Вказану заяву формує суб’єкт надання адміністративної послуги                           (державний реєстратор, нотаріус, центр надання адміністративних послуг) та надається на ознайомлення та підпис заявнику.

Для державної реєстрації прав власності на земельну ділянку, набутого та оформленого в установленому порядку до 1 січня 2013 року, заявник подає:

  • державний акт на право приватної власності на землю, державний акт на право власності на землю, державний акт на право власності на земельну ділянку, виданих до 1 січня 2013 року (п. 8 ст. 27 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»);
  • документ, що посвідчує особу (паспорт, ідентифікаційний код).

Строк такої реєстрації не перевищує п’яти робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав.

    У даному випадку державна реєстрація прав проводиться безоплатно (п.1 ч.8 ст. 34 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»).

    Однак, якщо державна реєстрація  проводиться у строки менші, ніж передбачені статтею 19 цього Закону, за проведення такої реєстраційної дії стягується адміністративний збір.

Після проведення державної реєстрації, суб’єкт надання адміністративної послуги (державний реєстратор, нотаріус, центр надання адміністративних послуг), надає особі – Витягу з державного реєстру  речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень про реєстрацію права власності.

ВАЖЛИВО! Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 18 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», державні реєстратори зобов’язані надавати до відома заявників інформацію про перелік документів, необхідних для державної реєстрації прав.

 

Нагадуємо, що у випадку необхідності роз’яснення чинного законодавства з метою захисту Ваших прав та інтересів Ви можете звернутися до відділу «Монастириське бюро правової допомоги» Чортківського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги для отримання безоплатної вторинної правової допомоги.

Адреса: вул. Шевченка,12 А м. Монастириська, 2-й поверх, 4- ий кабінет.

    Наш телефон 2-12-72 

    Гаряча телефонна лінія правової допомоги 0-800-213-103 (цілодобово).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь