Коропецька громада

Тернопільська область, Чортківський район

Реєстрації права власності на новозбудований об’єкт нерухомого майна

Дата: 17.02.2021 08:43
Кількість переглядів: 492

Фото без описуЗ метою реєстрації права власності на новозбудований об’єкт нерухомого майна необхідно звернутися до суб’єкт надання адміністративної послуги (державний реєстратор, працівнику центру надання адміністративних послуг).

Перелік документів, які необхідно подати для державної реєстрації права власності на новозбудований об’єкт нерухомого майна:

  • заява (вказану заяву формує реєстратор та надається на ознайомлення та підпис заявнику);
  • документ, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (такий документ не вимагається у разі, коли реєстрація такого документа здійснювалася в Єдиному реєстрі документів);
  • технічний паспорт на об’єкт нерухомого майна;
  • документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси (не вимагається у разі, коли адреса отримана під час реалізації експериментального проекту з присвоєння адрес об’єктам будівництва); 
  • письмова заява або договір співвласників про розподіл часток у спільній власності на новозбудований об’єкт нерухомого майна (у разі, коли державна реєстрація проводиться щодо майна, що набувається у спільну часткову власність);
  • договір про спільну діяльність або договір простого товариства (у разі, коли державна реєстрація проводиться щодо майна, будівництво якого здійснювалось у результаті спільної діяльності).
  • документ, що посвідчує особу (паспорт, ідентифікаційний код);
  • документ, що підтверджує сплату адміністративного збору за державну реєстрацію прав;
  • документ, що підтверджує право на звільнення від сплати адміністративного збору за державну реєстрацію прав (у випадку його наявності).

Слід зазначити, що документ, який підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси, не вимагається у разі, коли державна реєстрація права власності проводиться на індивідуальний (садибний) житловий будинок, садовий, дачний будинок, збудований на земельній ділянці, право власності на яку зареєстровано в Державному реєстрі прав.

У такому разі заявник в поданій заяві обов’язково зазначає відомості про кадастровий номер відповідної земельної ділянки, за яким державним реєстратором отримуються відомості Державного земельного кадастру з метою встановлення місця розташування земельної ділянки, на якій споруджено відповідний об’єкт, для подальшого відображення таких відомостей як адреси об’єкта нерухомого майна.

Державна реєстрація права власності та інших речових прав (крім іпотеки) проводиться у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав (ст.19 ЗУ «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»).

Станом на сьогоднішній день (2021 рік) адміністративний збір стягується у розмірі 230 грн (0,1 прожиткового мінімуму для працездатних осіб), за умови якщо державна реєстрація права власності та інших речових прав (крім іпотеки) проводиться у строк, що не перевищує п’яти робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному реєстрі прав.

Після проведення державної реєстрації, суб’єкт надання адміністративної послуги (державний реєстратор, центр надання адміністративних послуг), надає особі – Витягу з державного реєстру  речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень про реєстрацію права власності.

 Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 18 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», державні реєстратори зобов’язані надавати до відома заявників інформацію про перелік документів, необхідних для державної реєстрації прав.

Нагадуємо, що у випадку необхідності роз’яснення чинного законодавства з метою захисту Ваших прав та інтересів Ви можете звернутися до відділу «Монастириське бюро правової допомоги» Чортківського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги для отримання безоплатної вторинної правової допомоги.

Адреса: вул. Шевченка,12 А м. Монастириська, 2-й поверх, 4- ий кабінет.

    Наш телефон 2-12-72 

    Гаряча телефонна лінія правової допомоги 0-800-213-103 (цілодобово).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь