Коропецька громада

Тернопільська область, Чортківський район

Розрахунок планової собівартості вивезення твердих побутових відходів

Дата: 13.01.2022 14:40
Кількість переглядів: 667

Розрахунок планової собівартості вивезення 1 куб. м твердих побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення).

  1. Кількість накопичення твердих побутових відходів (ТПВ) за рік

Річний прогнозований обсяг  надання послуг згідно норм накопичення твердих побутових відходів:

Таблиця 1

 

 

Джерело утворення побутових відходів

Норма утворення на одну розрахункову одиницю

 

Кількість

 

Всього

 

м3

т

м3

Будинки приватного сектору з присадибною ділянкою на одну людину

 

2.51

2300

1499,40

5407,30

Всього

       

5407,30

 

  1. Витрати та вартість паливно-мастильних матеріалів

Збирання ТПВ та вивіз їх на сміттєзвалище здійснюється трактором JM-404 2008 року випуску і причепом 2ПТС-4 19990 року випуску. Періодичність надання послуг- тричі на тиждень від організацій та приватних підприємців та один раз на місяць від будинків приватного сектору.

27,5*7літр*7год*4 суботи=5390 в місяць*12=64 680,00 грн.

Планова закупівля запчастин до трактора на 2022 рік на суму 10500,00грн. Витрати на проведення поточного ремонту основних засобів на суму 3500,00 грн. Планова загальна варстість 14 000,00 грн.

  1. Амортизація основних засобів

Трактор введено в експлуатацію з 2008 року, рік випуску автомобіля 2008. Вартість автомобіля 56917,00 грн. Залишкова вартість 29198 грн.  Коефіцієнт зносу 3,75. Амортизаційні витрати трактора за рік складають 1094 грн. Причеп до тактора введено в експлуатацію 1990 року., вартість 17800 грн. Залишкова вартість 7072 грн, коефіцієнт зносу 5. Амортизаційні витрати причепа за рік складають 354 грн.  Загальна сума амортизаційних відрахувань 1448 грн.

  1. Фонд оплати праці персоналу, діяльність якого безпосередньо пов’язана з технологічним процесом.

 

Річний фонд оплати праці тракториста з 1 січня 2022 року: 6500,00 х 12 місяці = 78000,00 грн.

Річний фонд оплати праці вантажника з 1 січня 2022 року: 6500,00 х 12 = 78000,00грн.

Всього річний фонд оплати праці: 156000,00 грн.

  1. Нарахування на фонд оплати праці

Внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування для виробничого персоналу становить 22% та складають за рік: 156000,00 х 0,22 = 34320,00 грн.

  1. Адміністративні витрати

Річний фонд зарплати адмін персоналу згідно штатного розпису становить 13000,00 *12=156000,00 грн. Нарахування ЄСВ 22% становить 34320 грн. Загальна сума витрат на адміністративний персонал 190 320 грн. 47 580 грн.(25%) фінансується з місцевого бюджету, 142 740 грн. (75%) з власних надходжень, яку рівними частинами закладаємо у тарифи на сміття та воду: 53527,50 грн. (37,5%).

Загальний розрахунок планових витрат на послуги з вивезення твердих побутових відходів

Статті витрат

Планова собівартість всього

 
 

Прямі матеріальні витрати – всього, у тому числі

84 420,00

 

 –  паливно- мастильні матеріали

64 680,00

 

 – матеріали (шини, акумулятори), запчастини

14 000,00

 

 Прямі витрати з оплати праці

156 000,00

 

Інші прямі витрати-всього, у тому числі

38 768,00

 

 – внески на загальнообов’язкове державне  соціальне

страхування виробничого персоналу

екологічний податок

 

34 320,00

3000,00

 

 – амортизація основних засобів

1448,00

 

Всього прямі витрати

279 188,00

 

Загальновиробничі витрати

20 000,00

 

 Адміністративні витрати

65 527,00

 

 Послуги банку

Зарплата  37,5%

Канцтовари

11 000,00

53 527,50

1 000,00

 

Всього повна собівартість

364 715,00

 

Обсяг твердих побутових відходів, куб. м

5 407.30

 

Собівартість 1 куб. м ТПВ

67,45

 

Формування тарифу на вивезення ТПВ враховуючи рентабельність діяльності підприємства.

 

Одиниця

виміру

Багатоквартирні житлові будин-ки(гуртожитки)

Мешканці приватного сектору

Бюджетна сфера, інші споживачі

Собівартість

грн.

67,45

67,45

67,45

Рентабельність 10%

грн.

6,74

6,74

6,74

Разом

грн.

74,19

74,19

74,19

 

Розрахунок ціни на одного жителя:

Норма утворення сміття на рік становить 2,51 куб. м на одну людину.

Ціна за 1 куб м. твердих побутових відходів 74,19 грн.

 (74,19*2,51)/12 = 15,52 грн. з однієї особи на місяць.

Загальна річна сума договору  186,22 грн.


          


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь