A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Коропецька громада
Тернопільська область, Монастириський район

Звіт голови громади за 2019 рік

Звіт селищного голови про результати  роботи Коропецької селищної ради та її виконавчого комітету

 за 2019 рік

   Шановна Громадо!

    Сьогодні згідно Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» пропоную Вам заслухати звіт про результати роботи Коропецької селищної ради та її виконавчого комітету за 2019 рік, а також вирішення проблем та  соціально-економічних питань  громади за 2020 рік.

  Відповідно Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»  селищний  голова є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед громадою – мешканцями селища та  сіл.

 Звіт – це не лише можливість підбити підсумки зробленого за минулий рік , а й чудова нагода порадитись з вами щодо визначення пріоритетних напрямків діяльності  селищної  ради  на наступний період.

    При вході Вам роздано анкети опитування щодо діяльності громади та якою ви її бачите у майбутньому. Пропоную Вам протягом зборів заповнити їх та після закінчення кинути в урну, яка розміщена при виході із зали.

      До Коропецької ОТГ входять 6 населених пунктів: смтКоропець, села Стігла, Світле, Садове,Вербка та Діброва. Населення в громаді становить на 01січня 2020 року 4730 осіб, по кожному зокрема: смт.Коропець 3297 осіб,с.Вербка-369,село Діброва-303особи,село Садове-159,село Світле-252 особи,  село  Стігла-265 осіб.  Робота   селищної   ради у 2019 році проходила у час насичений складними суспільно-політичними подіями  в  країні, непростою  соціально-економічною  ситуацією викликаною фінансово-економічною кризою, антитерористичною операцією  на сході  України,    Як  орган  місцевого  самоврядування ми  не  відступали від  зазначених законодавством принципів законності, гласності, колегіальності поєднання місцевих і державних інтересів. Вся  наша  діяльність будувалась та будується планово.

       Головною  формою  роботи  була  і залишається сесійна діяльність.  Відбулося  дев’ять пленарних  засідань, на яких прийнято  424  рішення, а також проведено 6 засідань виконавчого комітету, на яких прийнято  51-е рішення. Прийняття  цих рішень сприяло оперативному  розгляду  питань, які  потребували  вирішення виключно  на  пленарних  засіданнях, протягом  2019 року.

У центрі  уваги  знаходились і  знаходяться  питання  покращення рівня  життя  людей громади, поліпшення  фінансового  стану, економічної  та  соціальної  політики  в територіальній громаді.

       Найголовнішим суб’єктом  діяльності будь - якої влади є людина з усіма її  суспільними проблемами. Саме цій стратегічній  меті підпорядкована  робота  Коропецької   селищної  ради і моя, зокрема, як голови. Цього  вимагає і конституційний принцип, в якому   підкреслено,  що  єдиним  джерелом  влади є народ. Тож і  основою  наших дій була  і  залишається  місцева  самоврядність. Без цього  неможлива ефективна регіональна  політика, а  відповідно і  розвиток населених  пунктів громади, інтереси яких представляє  селищна  рада.

Робота селищної ради та її виконавчого апарату    спрямована перш за все на створення комфортних умов для жителів громади, яких обслуговують працівники апарату селищної ради.

Представляючи та  захищаючи  інтереси виборців, селищна  рада за звітній період розглянула  572   звернення громадян. З них вирішено позитивно- 490 , відмовлено- 13, дано роз’яснення-69.  

За соціальним станом авторів звернень найбільше з питань  земельних відносин – 343, питань роботи ОТГ та інших питань-229.    Питання, порушені у зверненнях громадян, розглядалися та обговорювались на засіданнях відповідних комісій, за необхідністю виносилися на розгляд сесій та виконкому селищної  ради, де приймались відповідні рішення та розпорядження селищного голови.

Відповідно до п. п. 5 п. «б» ч. 1 ст. 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» делегованими повноваженнями, які відносяться до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад, зокрема є вчинення нотаріальних дій з питань, віднесених законом до їх компетенції реєстрація актів громадянського стану. Рішенням сесії селищної  ради   від 10 грудня 2015 року «Про уповноваження особи щодо вчинення нотаріальних дій» та рішенням   «Про покладання обов’язків  із вчинення нотаріальних дій  та проведення державної реєстрації  актів цивільного стану» покладено на  секретаря  селищної ради Гушпіт Н.М. У своїй роботі секретар     селищної ради   керуються  наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2011 року №3306/5 «Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування». Нотаріальними діями як такими вважаються: посвідчення заповітів, засвідчення вірності копій документів, виписок, засвідчення справжності підписів на заявах, дублікатах, складання довіреностей. Згідно Закону України «Про нотаріат» посадова особа органу місцевого самоврядування, яка вчиняє нотаріальну дію, сприяє фізичним та юридичним особам у здійсненні їх прав та захисті законних інтересів, роз’яснює   права й обов’язки, повинна  попереджати про наслідки нотаріальних дій, що вчиняються для того, щоб юридична необізнаність не могла їм зашкодити. Посадова   особа повинна  зберігати  в таємниці відомості, одержані нею у зв’язку з вчиненням нотаріальних дій, відмовляти у вчиненні нотаріальної дії у разі її невідповідності законодавству України або чинним міжнародним договорам, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України. 

 Впродовж   2019 року було вчинено 242 нотаріальних дій: Проведено реєстрацію  актів цивільного стану, це 9  народжень, 67  смертей та  1   шлюб.

   В структурі  виконавчого апарату  селищної  ради створено відділ –   надання  реєстраційних  послуг,  начальником якого є Микитин А.Я., в якому    надаються послуги щодо реєстрації об’єктів нерухомого майна, реєстрація договорів оренди, забезпечується державна політика у сфері державної реєстрації місця проживання громадян.  Також  надаються безкоштовні кваліфіковані консультації та допомога в оформленні документів та роз’яснюється чинне законодавство, яке регулює питання, пов’язані із реєстрацією/зняттям з реєстрації місця проживання, що дало можливість жителям громади не витрачати свій час на очікування в черзі. Робота організована таким чином, що громадяни отримують адміністративні послуги з реєстрації/зняття з реєстрації відразу після звернення до працівників.

 Працівниками апарату виконавчого комітету ради постійно надається правова допомога депутатам та мешканцям громади з питань застосування законодавства України у сфері місцевого самоврядування, служби в органах місцевого самоврядування та ін.

З метою забезпечення доступу громадян до інформації щодо діяльності  селищної  ради працює офіційний веб-сайт громади на якому оприлюднюється інформація щодо діяльності громади. В наших найближчих планах приведення веб-сайту у відповідність до вимог сьогодення, що, в свою чергу, дозволить організувати зворотній зв’язок з громадськістю на сучасному рівні.

Працівниками  апарату ради та виконуючими обов’язків . старост об’єднаної територіальної громади за зверненнями громадян підготовлено та видано у 2019 році 2117 довідок  різного характеру. Зареєстровано вхідної документації - 439 та надано відповіді на відповідні документи – 386, та використано у роботі -  53.

  Також у 2019 році  створено відділ земельних відносин та охорони навколишнього середовища, начальником якого є Куриляк С.В. відділ бухгалтерського обліку та фінансової звітності, начальником є Рогот Г.З., загальний відділ, начальник Мельник Г.С. В 2020 планується відкрити центр надання адміністративних послуг, за рахунок виграного у 4 раунді конкурсу з Програмою «U-LEAD   з Європою».

  В апарат ради входять   15.5 штатних одиниць, на утримання у 2019 році виплачено 1 млн.659 тис. 493 грн.

Бюджет селищної ради (без урахування трансфертів) у 2019 році затверджено в обсязі 22млн.855 тис.546 грн. Бюджет з урахуванням змін становив - 22 млн.744 тис.832 грн.43 копійки. Касові видатки за 2019 рік-21 млн.739тис.753 грн.53 копійки. Станом на 31.12.2019 року бюджет виконано на 95 % Окрім цього надходили кошти  з  бюджетів інших рівнів,зокрема:

     1. Інфраструктурна субвенція з державного бюджету (фонд регіонального  розвитку) у    сумі 711тис  800грн. та використано їх тільки на роботи, тобто:

- На  будівництво водопровідних мереж по вул.Андрія Куриляка в смт.Коропець- тільки з  коштів  фонду регіонального розвитку оплачено роботи 355тис.900 грн.,а для цього необхідно було розробити кошторис,вартість якого 1млн.220тис633 грн., кошторисна вартість проекту 77тис.215 грн.,експертиза проекту- 4770 грн.,технічний нагляд-3360 грн. Труби придбані за кошти розвитку від МХП «Перспектив»  у сумі  60 тис.грн.

- На будівництво водопровідних мереж по вул..Левентова  і Лесі Українки в селі Вербка теж з  тільки  коштів  фонду регіонального розвитку оплачено роботи 355тис.900 грн.,а для цього необхідно було розробити кошторис,вартість якого 1млн.496тис 810 грн., кошторисна вартість проекту 85 тис.432 грн.,експертиза проекту-  5 774 грн.,технічний нагляд-3358. грн. Труби куплені  за кошти ТОВ «Провесінь».

Планувалось отримання на соцрозвиток громади з фонду народного депутата Люшняка М.В 500тис.грн з подальшим  цільовим використанням, з них поступило тільки  107тис. грн. 

- на  дитячий ясла-садок в смт.Коропець планувалось провести  капітальний ремонт системи  опалення, для цього  виготовлено кошторисну документацію на суму 470тис.грн., де вартість за кошторисну документацію становить  і оплачено 25тис.грн.,експертиза 2 тис.970 грн.

 

За кошти місцевого бюджету виготовлено  кошторис зведеного   розрахунку на ремонт будівлі по вул..Шевченка,1 в смт.Коропець (швидкої допомоги)- вартістю 299,626 грн., оплачено за кошторисну документацію 40 547грн., технагляд 2 983 грн. Вартість робіт 242 тис.043грн.

Субвенції та додації

     2. Базова дотація ОТГ на потреби 4млн.508тис.100 грн.

     3. Освітня субвенція на заробітну плату педагогічних працівників –  6 млн.656тис.500 грн.

     4. Медична субвенція – 3 млн.150 тис.100грн.-.

      5. Додаткова дотація з державного бюджету на  утримання закладів освіти  та   охорони здоров’я 1 млн.382 тис.900  грн.

       6. Передано до  обласного бюджету  для забезпечення якісної та сучасної освіти  «Нова українська школа» спів фінансування  у сумі   20 531 грн. (придбання комп’ютерного обладнання та дидактично- роздаткових матеріалів та меблів для 1 класів).

7.Отримано з обласного бюджету на заходи спрямовані на підвищення якості освіти у сумі-170 тис.100 грн., а з місцевого бюджету виділено спів фінансування 18 900 грн. ( на встановлення швидкісного інтернету  по школах»).

  

Основним джерелом наповнення місцевого бюджету є  ПДФО та орендна плата за землю, що надходить від

 «Провесінь»- 51 402 грн. в цю суму  входить ПДФО та   орендна плата за землю;

 МХП «Перспектив»- 1млн.034тис.410 грн., теж ПДФО, орендна плата за паї, благодійна допомога;

ПАП Дністрянське- 1тис.782 грн.25 грн;

 Фенікс Енерджі-170 195грн.,  за оренду землі 7 га;

Бучацьке лісове господарство-404тис. 885грн. теж    ПДФО,штрафні санкції, рентна плата, податок на нерухоме майно.

Монастириське комунальне  лісове господарство -  33тис.134грн.( земельний податок та рентна плата)

 Ще поступило до місцевого бюджету ПДФО від організацій:

  • Коропецький ККП- 48 325 грн.;
  • Всі установи Коропецької селищної ради-1млн.888тис.421 грн.,
  • Коропецький обласний ліцей -1 млн.080 тис.464 грн.;
  • Коропецьке ПТУ-368 158,
  •  Дитяча юнацько-спортивна школа- 107 тис.919 грн.;
  • ТОВ «Надра»-18 289 грн.

 Площа земель сільськогосподарського призначення,  розпайовані землі,  що перебувають в  оренді (паї)

- МХП «Перспектив»-770,93га в смт.Коропець та 327.73 в с.Садове  -  поступило коштів у сумі- 1.034.410грн.;

-ФГ «Овіс-Агро»-160га; сплачено  21 371 грн

- Провесінь-262,34га, сплачено 50200,56 грн.;

- «Калина Лошнівська» в с.Садове орендує 40га землі.

- Агрокомпанія Прикарпаття- за оренду землі  168 816 грн.

- Монастириськ газ-1850 грн.,

-Укрпошта-11087 грн.,

-Київстар-8400,Лайф-836,44

-Калина Лошнівська-6964,80,

-Любава Агро-23 877 грн.,

- Овіс Агро-21 371грн

 

Ще є заключені договори за земельні ділянки за межами населеного пункту (Землі запасу) з:

- МХП «Перспектив» на 41,395га,  за які  поступило до бюджету - 58 238,80грн.;

-Любава Агро 36,3662га  поступило  23 877грн.

Агрокомпанія Прикарпаття- за оренду землі  168 816 грн.

 Монастириськ газ-1850 грн.,Укрпошта-11087 грн., Київстар-8400,Лайф-836,44,Калина Лошнівська-6964,80,Любава Агро-23 877 грн.,Овіс Агро-21 371грн

З метою реалізації завдань та виконання повноважень, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування  в Україні», на пленарних засіданнях сесії  селищної ради затверджено  15 місцевих програм:

  • Комплексну Програму «Турбота» по соціальному захисту людей похилого віку, інвалідів та малозабезпечених верств населення на 2017-2020 роки;
  • Програму питна вода на території  Коропецької селищної ради на період  2017- 2020 року;
  • Програму   підтримки та розвитку житлово – комунального господарства  Коропецької селищної  ради на 2017 – 2022 роки;
  • Програму соціально – економічного та культурного Коропецької селищної на 2019 – 2020 роки;
  • Програму розвитку культури на території  Коропецької селищної  ради на 2017 – 2022 роки;
  • Програму благоустрою населених пунктів  Коропецької селищної  ради  Монастириського  району  Тернопільської  області на 2017 – 2020 роки;
  • Програму «Цукровий діабет» на 2019 – 2020 роки на території  Коропецької селищної  ради;
  • Пограму зайнятості населення  Коропецької селищної  ради на 2016-2020 роки;
  • Програму «Рідне село» на 2016-2020роки
  • Програму використання шкільного автобуса на 2019-2020роки
  • Програму розвитку цивільного захисту  Коропецької селищної ради на 2018 – 2022 роки;
  • Програма  рятування людей на водних об’єктах
  • Програма фінансування робіт за участю РЦЗ
  • Програму по забезпеченню безоплатними лікарськими засобами для окремих груп населення на 2019-2020р.
  • Програма підтримки у сфері соціального захисту населення на 2019-2021 роки;
  • Програма мобілізації зусиль Коропецької ОТГ та Козівського управління ДФС щодо надходжень до місцевого бюджету на 2019 -2021 роки.

Повноваження у сфері соціального захисту населення:

З метою реалізації державної соціальної політики на території об’єднаної територіальної громади в структурі виконавчого апарату сільської ради створено та працює  загальний відділ.  Сьогодні працівники відділу тісно співпрацюють з управлінням соціального захисту населення  Монастириської районної державної адміністрації з питань нарахування та виплати субсидій, пільг та інших соціальних допомог.  Працівники відділу формують особові справи користувачів соціальних пільг для передають їх до управління соціального захисту населення райдержадміністрації для подальшого опрацювання та нарахування соціальних виплат.

 

За звітний період було надано адресну грошову та матеріальну допомоги малозабезпеченим громадянам, непрацездатним громадянам та інвалідам по селищній раді на суму 70 тис.700грн.,   в тому числі  матеріальну допомогу   учасникам бойових дій,ліквідаторам ЧАЕС та учасникам АТО, сім’ям загиблих в зоні АТО.

- Надано пільг з місцевого бюджету на  послуги зв’язку жителям ОТГ  та відшкодовано за попередні роки з 2016по 2019 рік - у сумі 12482.00 грн.(відшкодування за телефонний зв’язок).

       

Перераховано кошти з місцевого бюджету до районного бюджету на оплату праці соціального робітника щодо організації надомного обслуговування одиноко проживаючих осіб ( 245тис630 грн.).

Передано кошти на умовах співфінансування для  придбання телеобладнання  Коропецької амбулаторії- обласному бюджету – 11,000 тис.грн.

Передано кошти у вигляді субвенції з місцевого бюджету до районного  бюджету  на соціальні послуги по догляду за інвалідами І-ІІ груп в сумі- 18210грн.

 

Повноваження в галузі житлово – комунального господарства та благоустрою:

На  функціонування Коропецького ККП -виділено382 089грн., з них  на утримання -230 965грн.

  • Виготовлено кошторисну документацію вартості будівництва, для встановлення вуличного освітлення по вул..Незалежності в смт.Коропець в поточних цінах на 15.03.2019р. у  сумі 112 582 грн,  з них використано -  64 тис.грн. та встановлено освітлення.
  •  також надано комбінату фінансову підтримку для погашення боргу за штрафом у сумі 87 тис.230грн.

На благоустрій  ще оплачено -7030 грн.,громадянам,які працювали від РЦЗ.:

У сфері фізичної культури і спорту:

  • оплачено за виготовлення проект « будівництво  спортивного майданчика Коропецького стадіону    з влаштуванням  штучного покриттям» (Загальна вартість проекту:   1 млн.498 тис.502 грн.
  • Оплачено з місцевого бюджету за виготовлення  кошторисної  документації  у сумі 20 тис.грн.
  •  Також на спортивні заходи  виплачено 6 тис.грн.

 

Повноваження у сфері охорони здоров’я.

 

Медичної субвенції поступило 3 млн.150 тис.100грн. з них:

 На утримання лікарні виплачено-2 млн.199тис.200грн.,  з них медичної субвенції- 2 млн.021 тис.942 грн., а також  коштів з місцевого бюджету 177тис.258 грн.

  • на утримання наших жителів районному медичному закладу передано кошти з місцевого бюджету до районного бюджету   для РТМО у сумі  1млн. 040 тис. 090 грн.;
  • Надано з місцевого бюджету на придбання інсуліну для наших жителів у сумі-24тис.300грн.
  •  Передано міжбюджетний трансферт Бучацькій райраді на проведення сеансів  гемодіалізу нашим жителям Гриник О.В  – 88 068 грн.  та додатково додано ще для Тріщука І.Д. у сумі-  22 тис.17.грн.. Вартість наданих послуг становить- 110 тис. 085 грн.

Повноваження у сфері освіти та культури

Процес децентралізації в Україні передбачає реформування всіх сфер життя місцевих громад. Одним із найбільших секторів публічних послуг, якими користується населення, починаючи з рівня окремої громади, є освіта. У рамках децентралізації реформу освіти уряд визначив як основну серед решти реформ в Україні.

У рамках децентралізації повноважень центральних органів влади Урядом внесено зміни у порядок створення освітніх округів, а також визначено умови функціонування закладів освіти.

       Освітня стратегія в нашій громаді спрямована на забезпечення умов функціонування і розвитку системи освіти, впровадження в життя освітніх реформ держави. Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про добровільне об’єднання територіальних громад»  рішенням сесії  Коропецької селищної  ради   було  перетворено  відділ освіти   виконавчого комітету Коропецької селищної ради на відділ освіти,культури,  молоді, спорту    Виконавчого комітету Коропецької селищної  ради, функції якого визначені статтею 25 Закону України «Про освіту». 

  На утримання відділу освіти на 2 працівники виплачено-220тис.745 грн.      

 У нашій громаді  розроблена  Цільова соціальна  програма розвитку освіти  Коропецької селищної  ради, яка розрахована на  2020-2023 роки. Аналізуючи підсумки минулого року, можемо засвідчити, що за активної підтримки  органів місцевого самоврядування, депутатського корпусу, батьківської громадськості, спонсорів нам удалося не лише забезпечити стабільну роботу галузі освіти, а й  Доступність до якісної овіти починається з дошкільної ланки, бо саме вона є базовою основою системного розвитку дитини, фундаментом творення якісно нового освітнього простору.

Закони України «Про освіту», «Про дошкільну освіту» визначають пріоритетну роль дошкільної освіти. Головними її пріоритетами сьогодні є забезпечення якісної та доступної дошкільної освіти, виховання здорової та компетентної особистості.

І. Дошкільна освіта

На території  Коропецької селищної  ради функціонує два заклади дошкільної освіти, першочерговою задачею яких є забезпечення цілісного розвитку дитини, її фізичних, інтелектуальних і творчих здібностей шляхом виховання, навчання, соціалізації та формування необхідних життєвих навичок, дотримання державних стандартів у галузі дошкільної освіти.

Основні завдання, які вирішуються в дошкільній освіті, полягають у створенні оптимальних умов для отримання дітьми відповідного віку якісної освіти в межах державних вимог до змісту, рівня й обсягу дошкільної освіти та з урахуванням запитів батьків.

На сьогодні у закладах дошкільної освіти працює  26 чоловік та  виховується   75 дітей віком від 2-х до 6-ти років, що становить. Тому при закладах дошкільної освіти організовані групи короткотривалого перебування та педагогічний патронат в т.ч. Коропецький ясла-садок – 60 дітей, та Вербківський навчально-виховний комплекс – 15 дітей.

Педагогічні колективи усіх закладів дошкільної освіти успішно працюють над реалізацією вимог Базового компоненту дошкільної освіти, керуються концептуальними засадами програм «Дитина» та «Впевнений старт» та методичними рекомендаціями. Такі заклади дошкільної освіти, як  Коропецьций ясла –садок      та Вербківський  навчально-виховний комплекс підключено до мережі Інтернет.

       Згідно з чинним законодавством, відповідно до Інструкції з організації харчування  дітей у закладах дошкільної освіти, за кошти  місцевого бюджету (40%) та батьківську плату (60%) організовано харчування дітей в смт.Коропець. Вартість харчування у закладах дошкільної освіти  для дітей в середньому становить  13.50 грн. а для Вербківського НВК  за кошти  місцевого бюджету (60%) та батьківську плату (40%) організовано харчування дітей в  с.Вербка..  

   Влітку 2019 року  завдяки  місцевій владі, спонсорам та батькам було проведено  поточний ремонт приміщення  до початку нового навчального року. Також деякі  приміщення   було обладнано системами протипожежного захисту відповідно до норм. 

     Видатки на утримання  закладів дошкільної освіти за 2019 рік склали –   1 млн.942тис 281 грн. в тому числі на Коропецький ясла-садок-1 616 516,50 грн. та Вербківський навчально-виховний комплекс (Садок)- 325 тис.765 грн.

                   ІІ. Загальна середня освіта

       На території  Коропецької селищної  ради знаходяться 4 заклади загальної середньої освіти, які належать до комунальної власності відділу освіти,культури, молоді та  спорту . Це  Коропецька  ЗОШ І-ІІІ ступенів . У школі навчається 268  учнів. Згідно  штатних розписів у  Коропецькій ЗОШ працює  55 чол., з них педагогів-35 чол.та 20 робітників.

   На утримання закладу  використано - 6 млн.763тис.723 грн.

       У  Вербківському навчально – виховному комплексі  І-ІІ  ступенів  навчається 45 учнів та  працює  22 особи  з них 14,8 педагогів . На утримання закладу виплачено-2 млн.950тис.069 грн.

Мережа закладів загальної середньої освіти відповідає потребам і запитам здобувачів освітніх послуг та громади села. Навчання у школах  І ступеня Світлянської та Стіглянської організовано за індивідуальною  формою  навчання. Варіативна складова навчальних планів врахована у кожному закладі освіти.

На утримання Світлянської школи виплачено-414 993 грн., а Стіглянської – 238 523 грн.

У  Коропецькій школі  та Вербківському НВК   організовано роботу груп продовженого дня.

 Відділом освіти,  Коропецької селищної  ради та керівниками закладів  освіти  проведено відповідну роботу щодо організації харчування. За кошти місцевого бюджету  у  2019- 2020 навчальному році організовано харчування учнів 1-4 класів та учнів таких категорій: діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, діти інваліди та  одна дитина  з малозабезпеченої  сім’ї.

.  За батьківські кошти організовано харчування для інших  учнів.:

  • вартість харчування учнів  для загальноосвітніх закладів 16.25  грн. за день,
  • пільгових категорій  відповідно до чинного законодавства за пільгою
  • Учням перших –четвертих класів    навчальних закладів надано подарунки до дня Св.Миколая від МХП «Перспектив».також усі  діти в  дошкільних навчальних закладів забезпечені новорічними подарунками  від МХП «Перспектив».

 

       Одним з найважливіших питань є оновлення матеріальної бази закладів освіти: це  інформатизація та забезпечення закладів освіти сучасною комп'ютерною технікою, наочністю, іншими засобами навчання, що відповідають вимогам оновлених програм Міністерства освіти і науки України. Значно оновлено матеріально-технічну базу  у школах. Так, на  виконання вимог НУШ для учнів 1 класу, які навчаються у 2019-2020 навчальному році, придбано дидактичний матеріал , меблі   та фабрики друку на суму 184тис.779 грн.

 Для створення умов нового освітнього простору   встановлено швидкісний інтернет  на суму  189 000 грн. Закуплено музичну апаратуру -40тис.539 грн.

 Культура

    На території  Коропецької  ради функціонує 1 будинок культури та 4 сільських клуби, публічна бібліотека до якої входять дві сільські бібліотеки сіл Вербка та Садове. Кожен із закладів працює за своїм річним планом, який перевіряється та затверджується кожного року. Заходи плануються згідно календарних свят та згідно плану роботи відділу  освіти,  культури, молоді та спорту і плану заходів  Коропецької селищної ради. Також на території ОТГ функціонує Коропецька мистецька школа, яка організовує заходи  в селищі на навчає дітей музики,танців, мистецтва.

На утримання закладів з місцевого бюджету виплачено:

Мистецька школа- 2 млн.037 тис.187 грн.

Клуби-215тис.162 грн.

Публічної бібліотеки та сільських бібліотек-185тис.594 рн.

 

Також за кошти місцевого бюджету утримується місцева пожежна охорона і на її утримання виплачено 826 тис.690 грн. Надано місцевому бюджету міжбюджетний трансферт від Вістрянської сільської ради 10 тис.грн. від Гориглядівської сільської ради -0. При настанні нещасних випадків  жодному населеному пункті не відмовлено.

     Аналізуючи роботу у 2019 році хочеться зазначити, що бюджет  селищної  ради в ОТГ формується завдяки власним надходженням (земельний податок, акцизний збір, податок на доходи фізичних осіб тощо). Хочу подякувати тим приватним підприємцям та фермерам, які провадять свою діяльність відкрито та прозоро, чим сприяють наповненню місцевого бюджету. А це дає змогу направляти отримані кошти на розвиток освіти, культури, житлово-комунального господарства,  ремонтувати дороги, встановлювати дитячі майданчики  тощо.  

Для контролювання робіт та використання бюджетних коштів на сесії селищної із числа депутатів створено незалежну комісію у складі: Калиняк Д.В,Тимків М.Я.,Гуменюк О.П., також ще були запрошені депутати Мельник С.М. та Ключник А.І. які відстежували виконання робіт на протязі 2019 року згідно кошторисів.

Звітуючи про пророблену роботу у 2019 році, мені б хотілося не лише проаналізувати діяльність  селищної  ради за минулий рік, а й визначитись з планами на майбутній, зокрема.

Плани щодо перспективного плану розвитку по  Коропецькій селищній раді на 2020 рік

1. Капітальний ремонт водопровідної мережі по вул.  Надвода, М.Каганця   у  смт.Коропець, Монастириського району Тернопільської  області, вартість робіт не відома.

 

2.  Придбання  контейнерів (ТПВ) для комунального підприємства

Орієнтовна вартість невідома.  

 

3. Будівництво  спортивного майданчика  зі штучним покриттям, яке буде розташоване на стадіоні в смт.Коропець

Орієнтовна вартість:  1 млн.498тис. грн. В даний момент припинено державне фінансування але надіємось на кращі часи.

4. Найважливішим  пріоритетом є і  був проведення капітального ремонту   дороги від Нижніва до Садового через  смт.Коропець на що в попередньому періоді затрачено благодійні  кошти  у сумі  96тис.грн. від МХП «Перспектив» на  виготовлення  кошторисних документацій. Для реалізації цього проекту на протязі  2019 року  були направлені звернення  до вищестоящих установ – Президента України, Верховної ради України та профільних комітетів,Кабінету Міністрів України, Служби автомобільних доріг, Тернопільської обласної ради, Тернопільської обласної ради,  Управління капітального будівництва в Тернопільській області та Монастириської районної ради та районної державної адміністрації.  щодо включення в перелік фінансування у  2020 році капітального ремонту дороги обласного значення Нижнів-Жизномир. Про результат побачимо у 2020 році.

 5. Поточні ремонти доріг  по населених пунктах  Коропецької селищної  ради.

6. Розробка генеральних планів населених пунктів. 

7. Встановлення вуличного освітлення по громаді.

8.Облаштування тротуарів по центру селища Коропець.

9. Поточні ремонти приміщень Коропецької ОТГ.

10. Відкриття центру надання адміністративних послуг в смт. Коропець.

11. Створення  нових робочих місць.

12.  Сприяння щодо  відкриття відділення «Нової пошти».

13. Благоустрій всіх населених пунктів та р.Коропець.

14 Ліквідація стихійних сміттєзвалищ.

 

     Підсумовуючи хочу подякувати керівникам і працівникам освітніх, медичних, культурних, комунальних установ та закладів, підприємцям, аграріям, депутатам, працівникам  селищної  ради та виконавчого комітету.  

   Особлива подяка кожному, хто підтримує, дає поради, хто не лише критикує, а вносить пропозиції та бере активну участь в житті громади.

     Дякую за увагу.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь